AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

15 June 2011

Thank you my love


lama tak update kan?hehehe...saya belum berkesempatan nak bercerita pasal Honeymoon di Cameron tu..nanti2 lah yer...gambar pon x edit lagi...tu yg jadik malas tu..
actually, saya nak mengucapkan ribuan terima kasih buat suami tersayang sempena hadiah birthday yang baru saya dapat ni... I love it so much lar...eh3, i love you so much much much la..


hahaha...Sony Ericson Xperia X8...

dah lama saya teringin nak pakai yang touch screen..memang full touch screen..hehe..nmpk ni terus tergoda...suka sgt tapi lepas balik rumah baru tau xdak 3G...T__T.. pastu saya jeles plak dengan kakak saya yang dah beli Blackberry Torch...perghhh...tak terfikir dek akalku..tapi dlm hati teringin gak pakai Blackberry ni...Abang Sayang offer BB, haaa...tp tgk keadaan dulu lah...

dapat yang ini pon ok...up sikit drpd yg saya dapat tu..Xperia X10...yang ini camera ada flash and ada 3G..

Ya Allah, kenapa lah saya ni tak bersyukur dengan apa yang saya dapat ni?hadei....sebelum ni tak pernah macam tu..mungkin sebab selama ni saya tak pernah beli handphone yang baru..semuanya yang second hand saya beli...Almaklumlah tak mampu..Abang sayang pon terpaksa ikut jer...

----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment