AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

10 August 2011

tengok gambar dah tau...

tengok gambaq ni mesti dah tau kan?nak cerita pasai laksa la tu...^,^

sesungguhnya saya dan laksa tak boleh dipisahkan..eh yaka?bukan ka incik suami yang beria-ia suruh buatkan?hehehe...semalam dibelinya ikan temenung suruh saya buat laksa untuk berbuka hari ini.."buat banyak-banyak skit, boleh bagi kat jiran sebelah"..(sedap sangat ke bang smpai nak bg jiran sebelah?kui3 *dush3*)

semalam saya sempat siang dan rebus ikan saja..semalam menjahit langsir, pastu mata dah tak tahan mengantuk..jadi tak buat lagi la kuahnya..pagi tadi sebelum pergi keje, terus buat kuahnya..nak harapkan ptg ni, mkn laksa tak berkuah la gamaknya...ekekeke..

harap2 sedap lah yer...dan saya rasa puas sangat hati sebab dapat penuhi keinginan suami tersayang...

abang, ayang dah buat kuah laksa...esok-esok belanja makan domino piza yer..ekeke...

p/s: selama puasa 10 hari ni, saya belum jejak kaki ke PAsar RAMadhan (PARAM)...percayalah..saya pun mcm tak percaya jer...ngeeeeeeee
----------------------
Hugs,

2 comments:

  1. terima kasih sayang...mmg sedap...MANTOP!!!

    ReplyDelete
  2. sama2 abang.....hehe...best sbb abang makan banyak sangat...eppi3 ^_^

    ReplyDelete