AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

20 July 2011

Kisah Mawar Nafastari


In Memory
Mawar Nafastari

Mula-mula saya nak minta maaf kepada Kak Mawar sebab ambil ini tanpa izin akak..saya ni silent reader blog akak...saya tahu kisah akak drpd kawan2 FB...Takziah saya ucapkan pada akak...saya paham apa yang akak lalui, kerana saya sendiri mungkin seperti akak jika perkara ni berlaku pada saya...Nauzubillah..semoga Allah pelihara suami saya daripada sebarang kecelakaan...
saya suka baca blog akak..sebabnya, akak adalah seorang wanita, ibu yang tabah sangat...saya doakan semoga akak sentiasa bersabar dan tabah hadapi dugaan hidup ini...siapa yang sanggup kehilangan suami kan akak? saya pon sama...tak sanggup kehilangan suami dan insan2 tersayang...

masa mula2 baca blog MawarNafastari, saya menangis...Ya Allah, sungguh menyentuh perasaan saya. terus balik saya peluk cium suami saya..saya rasa saya mungkin tak dapat lalui apa yang akak lalui...dengan anak-anak yang baru hendak membesar...sungguh! tapi selepas saya ikuti kisah ini, saya baru paham bahawa "Allah tidak akan menguji seseorang hambaNYA jika dia tidak dapat lalui perkara itu". Mawar sangat tabah dan kuat!! semoga kehidupan Mawar dan anak-anak berjalan lancar walaupun tanpa Nafastari lagi di sisi..

InsyaAllah, Embun dan Kekwa akan menjadi penyejuk hati Mawar dalam menghadapi liku kehidupan di dunia tanpa Nafastari di sisi...Al-fatihah untuk arwah Nafastari @ Wan Ahmad Fadzil..
----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment