AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

10 October 2011

Alhamdulillah......


Alhamdulillah...syukur kepada Allah s.w.t....berkat kesabaran, usaha dan doa kami serta keluarga, kini saya sudah berbadan dua...Alhamdulillah...sesungguhnya Allah adalah perancang yang terbaik...selepas 10bulan usia perkahwinan kami, Allah kurniakan kami penyeri rumahtangga....

Alhamdulillah....Alhamdulillah....gembira, takut suma bercampur baur...yang paling menggembirakan ialah melihat suami tersayang ceria setelah mendapat berita ini...walaupun usia kandungan saya ini baru lagi, tetapi saya tetap ingin berkongsi berita ini....baru 5 minggu...

Allah telah beri kami masa selama 10bulan untuk menyelami hati masing-masing, berkasih sayang, honeymoon....saya gembira dan bersyukur sangat2...

harapan saya agar Allah mendengar doa saya lagi...

"Ya Allah, selamatkanlah kandunganku ini....
Ya Allah, sempurnakanlah dia Ya Allah...
Ya Allah, berilah aku kesihatan yang baik untuk menjaga kandunganku ini...
Ya Allah, jadikanlah dia anak yang soleh/solehah....
Amin Ya Rabbal 'Alamin....."

dan hari2 saya berdoa sambil usap perut ni...mudah2an Allah perkenankan doa saya..tak lupa juga buat suami, seusai solat, dia akan tunduk dan membaca doa pada perut saya..semoga Allah mendengar doa suami saya jua...

walaupun dia masih belum boleh memahami mahupun mendengar, tetapi kami tetap ingin bercakap dengannya.....tiap2 hari saya bercakap sambil usap perut....seperti tak percaya bahawa saya bakal menjadi ibu....semoga Allah izinkan kami.....

"wahai anakku, bertahan di dalam perut ummi, semoga kau membesar dengan sihat....bertahan yer....ummi ngn abi ingin jumpa kau...."

ni gambar masa kat Sg Gabai....mmg plan nak pi mandi tapi....dah mengandung...niat nak mandi ditolak keras oleh suami tersayang tapi selepas pujuk, dpt gak masuk dlm air...takat lutut jer...hihihi....besttt!!!

----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment