AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

08 December 2011

fuhhhh

assalam...

lamanya tak menulis diblog ni...ikutkan hati banyak benda saya nak tulis kat sini, tapi keadaan dan masa tak mengizinkan...yela, sejak berbadan dua ni, saya sangat tidak bermaya...balik dari kerja, selepas isya' trus tido...huhuhu

kerja rumah banyak yang dilakukan oleh suami tersayang...saya ni bukan pemalas tetapi keadaan badan yang sentiasa lesu dan lemah tidak mengizinkan...huhuhu

hari ni saya dah pergi check up di Klinik kesihatan Bangi...alhamdulillah, ummi sihat, baby pon sihat sahaja...now on, kandungan saya sudah mencecah 14 minggu (3bulan++)...dan alhamdulillah sudah melepasi trimester pertama...

nanti saya sambung lagi yer...seronok sangat ni sebab akan jadi ibu...saya akan ceritakan kisah ini dari awal...

okla, kepala berdenyut hadap PC lama-lama...tekanan darah rendah...

----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment