AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

09 December 2011

Belog berwajah baru...

cantik tak?hehehe...mesti ampa semua nak cakap "cantikkkk laaaa"..hahaha (perasan gila)

ok, dengan rasminya, saya nak rasmikan blog saya kini telah bertukar wajah kepada wajah yang lebih ceriaaaa...hihihi...saya suka tengok, dan pastinya kawan-kawan semua pun suka jugak! betol kan?kan?hihihi....

semalam, mood berblogging sudah kembali selepas saya tinggalkan agak lama...huhu...sejak berbadan dua ni, langsung tak dak mood tau...banyak benda nak cerita tapi hmmmmmm malas ya amat...kah3 ::gelak setan::

pastu masuk blog ni semalam, rasa perghhh bosan dan buruk gila la rasanya...patutlaa mood nak menulis pon tak dak..haha...dan dengan wajah baru ni, makin berkobar-kobar nak menulis...cuti 3 hari yang bakal menjelma ni, akan saya ceritakan kisah-kisah yang telah terjadi sepanjang saya tak dak mood tu...

nantikan kisah saya sejak mula mengandungkan permata hati kami...

stay tune yer!!! (^_^)v
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment