AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

15 December 2011

Permata Kami...part 2

Bismillah....

ikutkan hati, sebenarnya saya dan suami tidak mahu menghebahkan perkara ni terlebih dahulu...sebab bagi kami ia terlalu awal..tapi hati saya ni sangat bergelojak (eh betul ke eja ni =P)..sebab inilah berita yang saya nantikan...kebetulan masa tu MIL saya masih ada di rumah saya...

masa saya dapat berita ini, saya pasti MIL pasti gembira sebab cucu kedua yang dinanti-nantikan sudah ada...mak saya pulak, sudah ramai cucu...tak lah ternanti sangat sebenarnya...sebabnya, kakak saya pun sedang mengandungkan anak keduanya @ cucu ke7 mak saya...tapi pagi tu, saya call mak terlebih dahulu ceritakan berita ini...mak bersyukur dan tumpang gembira kerana dia tau isi hati anaknya yang sorang ni...yang dah lama nantikan berita ini...dengar ucapan tahniah daripada Abah juga...::happy sangat::

saya minta suami bagitau berita ni pada maknya, tapi dia tolak..suruh saya bagitau sendiri..huhu..sebelum pergi ke tempat kerja, saya duduk di sebelah MIL, dan terus bagitau berita ini...mak seakan-akan tak percaya...hanya ucapan Alhamdulillah yang keluar daripada mulut mak...saya hanya tersenyum bahagia melihat mak begitu gembira..."dah lama mak tunggu berita ni" saya tau mak...hihihi...

sampai di tempat kerja, saya bagitau Kak Ila, officemate saya...dia terus memeluk adiknya ini dan ucapan syukur dan tahniah tak putus-putus keluar daripada mulutnya...hanya dialah tempat saya berkongsi suka duka...bagaikan penantian saya kini berakhir sudah...

petangnya selepas ke klinik, saya hantar SMS kepada semua adik-beradik, ipar duai...semuanya memberikan ucapan tahniah dan mendoakan kesejahteraan saya dan kandungan...mereka gembira dengan perkhabaran ini...ipar duai saya memang sangat-sangat menantikan anak buah kedua mereka....::happy sebab mereka happy::

setelah kandungan 7 minggu, saya pergi ke klinik untuk buat ultrasound...pergi scan untuk memastikan kandungan saya dalam keadaan yang betul dan baik....

+++sambung...
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment