AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

05 March 2012

penangan petai....huk3


Bismillah...

tengok gmbaq kat atas ni terliur kan? baru2 ni ternampak kawan saya letak gambar makanan ini...pastu saya teringin sangat nak makan...udang dah ada, hari sabtu malam tu pegi pasar malam semata-mata nak cari petai..Alhamdulillah dpt juga walaupun ujan masa tu...

Ahad tu saya masak awal sangat sebab teringin gila2 org cakap...sedap memang la sedap, petai weh...hahaha...

sekarang, saya sedang alami sakit belakang yang amat sangat serta perut yang asyik memulas-mulas... T____T lepas makan semalam, saya langsung tak leh duduk..baring, terlentang, mengiring kiri kanan, duduk semua sakit sampai nangis! dasyat betul penangan petai ni...perut pun asyik memulas, tak sedap sgt rasanya...dan skrg duduk kt opis ni, tak tau la nak duduk mcm mana..sakitnya teramat sangat, hanya Allah yang tahu...

::sabar na ummi...nanti ok la tu....sob..sob..sob... T___T ::
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment