AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

28 March 2012

Check Up...7months

Bismillah....

ok entri ni nak cerita pasal check up masa kandungan 7bulan pada 22/3/2012 haritu..

ok pada hari tersebut, saya perlu ke HQ sebab ada meeting...saya tak drive sendiri, tumpang boss sebab kepala sakit sangat...lepas habis meeting minta abang ambil kat sana sebab saya ada check up pukul 2pm tu...abang datang pukul 1.45pm dan terus ke office di Bangi..saya makan dulu sebelum ke sana..kalau tak, sure kebuluran...huhu

sampai klinik dah pukul 2.45pm...masa dalam perjalanan, saya berdoa agar HB saya normal saja..sebab nanti misi/nurse berleter..huhu...ok nama dipanggil untuk ujian air kencing dan cek HB...oh oh oh....sikit ja lagi untuk smpai ke garisan normal...uwaaaaaaaaa....10.9...ditanda merah dalam kad kesihatan itu..wuwuwu...maafkan ummi sayang..ummi harap kamu baik2 aja ya...salah ummi tak makan banyak2....T__T

masuk jumpa misi, cek kandungan n jantung, semua normal...Alhamdulillah...misi tu pesan, suruh makan buah jambu batu banyak2..sebab katanya itu boleh normalkan kembali HB saya...tak pun banyakkan makan mangga dan betik...dia suruh cuba makan, sebab lagi 2 minggu akan cek semula...balik tu terus cari org jual jmabu tepi jalan, tp dah xdak kat situ...sedih

oh oh...saya perlu ke KK setiap 2 minggu selepas ini...uwaaaaaaaaaaaaa.....mesti bosan tahap gaban!!!

next check up --> 4/4/2012...save the date!!
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment