AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

04 April 2012

24 Mac 2012 - umurku 26 tahun

Bismillah...

dah lama nak update kisah ni tapi xdak mood..hihihi...dah lama dah cerita ni sebenaqnya...24 MAC 2012 yang lalu merupakan tarikh kelahiran saya yang ke26 tahun...Happy Birthday to me!!!! ^_^

pada hari tersebut, saya berada di kampung...pada malam 23 tu, saya bersama suami dan adik ipar bertolak pulang ke kampung di Sabak...kat hati ni teringin nak pegi i-city raikan besday saya ni, tp tak terucap dek lidah ni...lagipun abang kepenatan sangat..huhuhu...lain kali la kot..hik3...kami tiba di kampung pukul 1 pagi...masa tu dah dikira 24/3 la kan..tapi abang tak wish pon besday saya....sedih sangat..sampai uma, saya tak boleh jalan sebab kaki cramp...masuk bilik terus tido...pastu dpt ucapan member2 kat FB jer...sedihhhhhh...T__T

pagi2 bangun, abang kejutkan dan dia wish besday...wpon happy tapi tetap merajuk sebab dia lambat wish...hahaha..*ngada2 lebih sejak ngndung ni*...sampai saya nangis2 lak tu..dia cakap dia saja ja nak wish lambat...nak tgk saya majuk...cehhh!!hahaha....haritu kami dah sibuk sebab malam nanti, ada majlis kenduri kesyukuran dan doa selamat sempena kandungan saya yang sudah mencecah 7 bulan...paling tak sabar ialah Mak, Abah, Adik, Fariha, A.Zeni, K.Zira dan dua orang anak buah Farhana & farisya pon sama2 nak mai kenduri ni...seronok sangat!!!

Family saya sampai di Sabak dalam pukul 6.30ptg....jiran2 di kampung dah sibuk2 nak buat nasi ambeng...haaaaaa, pertama kali saya tengok cara orang buat nasi ambeng...hihihi...tulen yer sebab orang jawa yang buat! saya tengok family saya pon seronok tengok cara penyediaan nasi ambeng ni....teruja juga...dalam talam wa cakap luuu...hahahah....

Alhamdulillah, majlis selesai dalam pukul 10malam...semoga kandunganku sihat2 aja....pukul 11.00 malam, family dah nak bertolak balik...sedih tapi sangat seronok sebab tahun ni saya raikan besday bersama suami, keluarga saya dan keluarga suami....seronok dua ronok....dan juga bersama anak yang dalam perut ni....happy3!! mak and abah peluk cium sambil ucap selamat hari lahir masa bersalam hendak balik....nak nanges pon ada...sob...sob...

terima kasih kepada semua yang ucapkan selamat kepada saya dan juga kandungan ni....terima kasih kepada mak & abah yang telah membesarkan serta mendidik saya selama ini..sayang bangat sama kamu!!!...dan terima kasih buat suami tercinta atas hadiah purse & handbag yang baru ain terima awal april ni...hihihi....surprise sunggoh!muahhhh
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment