AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

02 July 2012

Mawaddah cucuk 1 bulan...

Bismillah....

pada 28 Jun yang lepas, Mawaddah kena cucuk 1 bulan. misi tulis temujanji pada pukul 8pg..hoh!!xdak maknanya nak pi awai2 pagi gitu...lgpon klinik desa kt dalam kampung ni juga...for sure tak ramai orang kan? kami pi dalam pukul 10pg...pi ngn Mak & Abah...

sampai ja situ, xdak orang pun...hihi..happy kemain lg sbb ingat tak perlu tunggu lama..jangkaan saya salah...memang lama bebenor...yela takdak orang, dia cek pon teliti la...hadoiii

mula2 tu misi cek saya...timbang berat 55kg..eh2 happy kemain sbb ringan drpd before mengandung tuu...hihihi..pastu cek tekanan darah, cek HB, cek air kencing...pastu misi cek perut dan breast...(sakit dia tekan breast sebab susu tgh byk masa tu...tgu masa nak susukan Mawaddah...huk3) lepas tu lama pulak dia nak menulis dalam buku pink saya tu..ya Rabbi sabaq jela...lama sungguh dekat sejam...haishh

pastu turn Mawaddah pulak...buka baju semua untuk timbang...misi tu cakap 4.2kg...masa tu tak perasan lagi..."berapa kak?"..misi tu jawab "4.2kg"...terus saya tersenyum dan jerit kat mak kat luar tu...hihihih..gembira teramat sangat sebab dia membesar dengan sihat...hihihi...tak sia-sia saya susukan dia dan Alhamdulillah susu saya banyak sampai basah kuyup baju saya...huhu

pastu pakaikan semula baju, dia dah merengek nak susu...susukan dia dulu sampai kenyang....pastu terus dia kena cucuk...perghh menangis dia...hihi..sian ank ummi..."shhhyyyy sikit je sayang....alololo.." tak pernah dengar dia nanges sekuat tu...hik3...lepas dia diam, terus tertido..

semoga anak ummi membesar dengan sihat..

Mode : rindunya kat babah...sob..sob...T__T
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment