AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

26 January 2011

i-City || 7 Disember 2010


Salam Alayk
haa...selepas habisnya kenduri di rumah suami saya, dan selepas bertungkus-lumus mengemas dan mencuci pinggan mangkuk, kuali, kawah, periuk semua (pengantin kene dera..haha), cuti saya sudah dihabiskan..huhu..saya dan suami bertolak pulang ke Bangi pada sebelah petangnya..


saya dan kakak saya bercadang untuk pergi ke i-City..tempat yang ingin saya pergi..ini kiranya honeymoon pertama la kot..ekeke ^_^...wah penat sungguh..ramai sangat orang kat sana..saya dan suami sudah keletihan..tapi keletihan kami hilang selepas menikmati keindahan cahaya lampu pelbagai corak dan bentuk di situ..sungguh mengkagumkan kami berdua..cantik la kat situ..rasa nak pergi lagi...

seronok tengok gelagat si kecil Harith Darwisy..dia suka sgt kat lampu2 tu..hehehe...
dan penat berjalan, kami balik terus ke Bangi..

Lets all this pics tell the story - gmbr tak byk pon ^_^

----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment