AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

05 January 2011

Majlis Akad Nikah || 27 November 2010

27 November 2010

Tarikh ni merupakan tarikh ikatan kami disatukan dalam majlis yang sederhana. Tarikh ini merupakan tarikh di mana saya dan tunang tersayang disatukan dengan ikatan suci. Kami berdua sah bergelar suami isteri dalam satu lafaz sahaja. Masih segar dalam ingatan lagi lafaz yang diucapkan oleh suami tersayang.



Saya dan suami dinikahkan oleh abah saya sendiri, Encik Sha'ari. Kami dinikahkan di surau Kg Bujang, Merbok. Dalam pukul 11.00 pagi hari tersebut, hubungan kami kini halal di sisi Allah.

Saya berharap dan sentiasa berdoa agar mahligai yang kami bina ini akan terus mekar dan kekal hingga ke akhir hayat kami. Semoga Allah sentiasa mengiringi perjalanan hidup kami dan memberi kami kesabaran yang tinggi dalam melayari bahtera rumahtangga kami.

"Aku nikahkan dan kahwinkan dikau dengan anakku, Nur Ain binti Sha'ari dengan mas kahwin sebanyak RM___ tunai"

"Aku terima nikahnya, Nur Ain binti Sha'ari dengan mas kahwin RM___ tunai"


Lets all these pictures tell the story..

I Love My Hubby So Much!!!


Saya sign surat nikah (sign xlawa sbb berdebar2..huhu)


suami juga sign surat tersebut


antara yang hadir semasa majlis akad nikah


cincin dan juga album mas kahwin


suamiku kacak berpakaian itu..hihihi


aik?jeling sape ntah...berdebor2 ni


kami




masih berdebar2


mendengar khutbah drpd tok imam

Alhamdulillah...acara batal air sembahyang





ciuman kasih sang suami...terharu sgt waktu ni...


pemberian mas kahwin khas buat isteri tersayang


pelukan kasih seorang anak...tiba2 air mata mengalir..suasana bertukar sayu dan sendu...tanggungjawab abah sudah bertukar tangan kepada seorang lelaki yang dinikahkan sebentar tadi...i love you abah...






----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment