AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

27 April 2011

Hadiah Kahwin ^_^


dah hampir 5 bulan usia perkahwinan kami, masih ada lagi hadiah perkahwinan yang diberi oleh kawan suami saya...Alhamdulillah, terima kasih banyak-banyak..rasa terkejut pun ada sebab ye la, kami dah lama mendirikan rumah tangga ni...
terima kasih diucapkan kepada kakak-kakak yang bagi hadiah ini...walaupun saya tidak kenali mereka (hanya daripada abang sahaja saya kenal mereka), saya mengucapkan ribuan terima kasih atas hadiah yang sangat cantik ini..sungguh saya melompat gembira tengok hadiah ni..hihihi ~auwww

dan sayang rasanya nak guna sebab cantik sangat....hihi..nanti-nantilah kalau ada orang datang, boleh lah hidang air guna set ni...mekasih ye kakak-kakak...
----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment