AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

09 October 2014

Permulaan Bisnes - Tamar Cocoa

ALhamdulillah...

Pada 11 Ogos yang lalu, saya diberi peluang oleh Allah, dan dipertemukan dengan produk Tamar Cocoa. Pada mulanya, saya ingin mencari pengganti kepada produk Zionist Israel iaitu MILO. Alhamdulillah, saya bertemu dengan Tamar Cocoa produk Muslim Malaysia.

Pada awalnya, saya membuka order kepada adik-beradik serta saudara yang lain. Jika ada yang berminat untuk mencuba. Saya membeli 20pek sahaja ketika itu. Alhamdulillah, setelah mencuba dan berkongsi tentangnya, banyak permintaan terhadap Tamar Cocoa ini. 

Allah memberi peluang kepada saya. Dan saya minta izin suami untuk mendaftar sebagai Stokis. Dan suami setuju untuk mengeluarkan modal untuk menjadi Stokis Mobile. Alhamdulillah, segalanya dipermudahkan. Akhir bulan Ogos, saya telah dilantik menjadi Stokis dan nama saya telah tersenarai di website Al Haddad.

Pada 7 September, saya menghadiri Didik Usahawan yang dianjurkan untuk memperkenalkan produk Al Haddad serta mengenali CEO syarikat ini. ALhamdulillah, saya sangat bersyukur kerana dipertemukan dengan syarikat ini. 

Sehingga sekarang, sambutan untuk semua produk Al Haddad sangat memberangsangkan. Jika sesiapa ingin menambah pendapatan, boleh hubungi saya ya.

Jemput ke Blog saya dan juga Page saya ya.


AinShaari || 019.289.9202 || Rania Bangi
COD B.B.Bangi, Kajang, Serdang, Putrajaya
POS ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment