AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

30 October 2014

Sebab itu pentingnya tahu mengenai SILIKON

InsyaAllah....

Satu hari nanti kita semua akan lebih ambil berat tentang Silikon. Saya kongsi bukan atas sebab saya nak jatuhkan mana mana pihak dan bukan sebab saya pun menjual yg Bebas Silikon. Tapi ia sebagai Jihad untuk membantu orang sekeliling saya.

Sebab apa?
SILIKON ia tak haram. TETAPI ia SANGAT PENTING dari aspek TAHARAH (bersuci).

Kenapa?
SILIKON akan menutup pori kulit kita. Ia TIDAK MUDAH untuk dicuci samada dengan Air Biasa/Wet Tissue/Pencuci Muka. Akan tetapi ia hilang setelah dicuci dengan sabun Axion dan Span Hijau untuk mencuci pinggan mangkuk. (Ini adalah info benar drpd pihak kilang sendiri. Bhgn RnD)

Jadi?
Kalau kita hanya cuci dengan Air Biasa/Wet Tissue/Pencuci Muka sahaja, ia xkan hilang. Maka bila kita berwuduk, air takkan sampai ke kulit kita. Sempurnakah wuduk kita? Itu hanya bab wuduk. Mandi wajib pula bagaimana?

Fikir-fikirkan...

Info yang patut dikongsi bersama.

Sebab itu saya kata ia sangat penting.
AinShaari || 019.289.9202 || Rania Bangi
COD B.B.Bangi, Kajang, Serdang, Putrajaya
POS ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment