AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

09 February 2011

CNY Holidays || 3-6 February 2011

Salam Alayk..



haaa..saya baru berkesempatan nak menulis di dalam blog ini...hehe...dan pagi tadi jugaklah baru saya sempat mengemas beg2 pakaian dan kemas rumah yang dah macam tongkang pecah!hihihi..tapi takdak la teruk sgt...dan badan saya masih terasa lemah dan lembik yang diakibatkan oleh perjalanan kami pulang dari kampung..meh sini saya cerita dari A smpai Z..hehe

ok, hari Khamis, 3hb, saya dan hubby bertolak pulang ke kampung saya..dah 2 bulan saya tak balik lepas saya kahwin hujung bulan 11 ritu..(gila lupa diri kot..haha..xla, kewangan tak mengizinkan..;) konon nak gerak kol 5 pagi, last2 dua2 bangun kol 5.30 pagi..bersiap2 kemas brg suma, then sempat saya buatkan roti telur sbgai bekalan dalam perjalanan..sesudah azan Subuh, kami segera solat berjemaah dan terus bergerak pulang pada pukul 6.45pg..

Alhamdulillah, jalan raya dan highway sgt lengang waktu itu..so, kami dpt smpai di kampung saya tepat pada waktunya. kami tiba di kampung dalam pukul 11.30 tgahari..sesudah smpai, kami terus bersiap2 untuk menghadiri kenduri kahwin jiran di kampung. seronok sbb lama sgt dah tak makan nasi kenduri..hehe..

esoknya hari Jumaat, ada lagi satu kenduri kesyukuran di rumah jiran di kampung..pergh, sedap sungguh makanannya..sebelah ptgnya, saya dan hubby pergi ke Penang. kami pergi ke cawangan baru company saya MLO Penang. walaupun tak tau jalan, tapi berpandukan Map yg ada, jumpa jugak kedai tu..hehe..

sebelah malamnya pula, kami pergi makan2 bersama satu keluarga. menunya Ikan siakap bakar, ikan siakap sweet sour, kailan ikan masin, tomyam ayam, telur dadar, ayam goreng kunyit dan air oren..pergh sedap!!makan malam tu ditaja oleh hasil jualan LuvlySis..hehe..^_^

Jom layan picture kami adik-beradik...i love pink!!



hari Sabtu, kami pergi kenduri di rumah dua pupu saya..anaknya berkahwin..rumah di Kulim..kalau jalan Kulim ni saya failed sgt2..keekekke...seronok p kenduri kat situ...rumah Keda, pastu makan berhidang lagik!cayalah...ada lagi kan kenduri berhidang...dah lama tak jumpa kenduri mcm ni...tapi okla, kat Keda tu, depa ada pertubuhan depa..so siap tukar shift lagi mentara ni..yang best sbb dpt mkn "Daging Itam"!!yeay!!

Ni photoshoot before p kenduri..tunggu mak bersiap...ekekeke ^_^




Ahad, kami bergerak pulang ke Bangi dalam pukul 12 tghari..Nazuha ikut sekali sbb nak hantar dia ke Melaka...nasib kami tak baik, jalan jem teruk sgt2..hubby drive 10km jer atas highway..memang stress, tension, suma ada..sakit satu badan..smpai di Bangi kol 12tgh malam..huhuhu T_T (slalunya 5-6jam jer)..then terus g antar nazuha ke Ayer Keroh..patah balik smpai uma kol 4pagi...saya sngt2 kesiankan hubby saya...dia memandu selama 16jam...minta maaf ye bang..ain mmg tak larat sgt nak drive..tak tau kenapa..sakit kepala, pinggang..huhu



haa...sebab jem ni la, smpai ke hari ni badan saya lemah dan lembik...rumah pon baru dapat kemas pagi tadi..huhu...balik keje je terus tidoq sbb penat sgt...

dan kesimpulannya, saya sngat seronok balik kampung bersama suami tersayang ^_^
----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment