AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

15 February 2011

For the rest of my life

Salam Alayk..

haaa...tetiba rasa nak menulis lagik hari ni..ermmm...saya bukan apa, saya sangat2 gembira dengan kehidupan saya sekarang..Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana memberikan jalan hidup saya begini..dan semuanya adalah atas kehendakNYA jua..



teringat lagi zaman belajar dulu2....

saya kadang2 risau tentang jodoh saya..yerlah, saya tak pernah ada sesiapa dalam hidup saya..dan setelah di tahun akhir pengajian, saya ada berkenalan dengan seseorang di laman chatting Yahoo Messenger (YM)..seingat saya pada bulan Februari 2008..kami hanya berchatting sebagai seorang teman/kenalan..

masih saya ingat lagi waktu itu..dan saya sungguh2 tidak menyangka bahawa teman yang saya kenali melalui YM itu adalah suami saya sekarang..^_^ kami hanya berkenalan di alam maya, dan saya tak sangka yang dialah yang dihantar oleh Allah SWT sebagai orang yang akan menggantikan abah untuk menjaga saya sekrang, dan mengambil saya sebagai amanah untuk dirinya..sungguh saya tak pernah lupa tentang perkenalan kami..

dan sekarang, saya sangat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana memberikan suami yang terbaik dan sebaik dia..saya sangat2 berterima kasih kepada Allah kerana memberikan saya seorang suami yang baik, penyayang, ringan tulang, penyabar dan juga handsome di mata saya...

ya, suami saya sangat ringan tulang membantu isteri kesayangannya ni..kalau saya membasuh baju, suamilah yang akan menyidai baju2 itu..kalau saya memasak, suamilah yang akan membantu memotong bahan2..dan kadang2 suami sendiri yang masakkan untuk kami...sungguh suami saya seorang yang pandai masak..bersyukur mempunyai suami yang sangat ringan tulang...^_^

"Ya Allah, aku bersyukur di atas nikmat kurniaanMU kerana memberikan seorang suami yang terbaik. Semoga rumahtangga kami ini akan terus dipenuhi dengan kasih sayang dan cahaya kegembiraan yang tak terhingga. Dan kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Redhoilah rumahtangga kami Ya Allah..Sinarilah hidup kami dengan cahaya Iman..Amin Ya Rabbal 'Alamin"

Untuk suami tersayang...

"Abang, ayang terlalu sayangkan abang..ayang tak sangka yang perkenalan kita suatu masa dulu adalah takdir Allah SWT untuk kita berdua..terima kasih atas segala yang abang lakukan semenjak kita bergelar suami isteri..terima kasih kerana menjaga ayang dan sentiasa berada di sisi ayang walau dalam apa keadaan sekalipun..i love you so much abang..."

Ini adalah lirik lagu blog kesayangan saya..khas buat suami tersayang ^_^

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO
And theres a couple words I want to say
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you
I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
OOOO
And theres a couple word I want to say
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you
I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you
I know that deep in my heart


----------------------
Hugs,

2 comments:

  1. Aminn Yaa Rabb..semoga kami dlimahkan rahmat dan inayahnyaa..tq ayang..luv u so much..

    ReplyDelete
  2. Amin...InsyaAllah bang..semoga Allah mendengar doa kita...luv u too abang

    ReplyDelete