AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

23 February 2011

Rahsia Bulan Kelahiran


Rahsia Bulan Kelahiran Saya - March


  • menawan ker?hehe..ye kot (pasan sudah =P) kalau tak macam mana suami saya boleh terpikat?ekekeke...*dush3!stop ain!....ok =P*
  • pemalu dan pemendam...yup right!saya seorang yg sangat pemalu..tapi bila dah kenai..hahaha...pot pet je keja
  • mudah simpati...ofkos..but now saya kena keraskan hati..
  • sensitif - yup!lagi2 bila dah kawen ni..huhu..saya sgt2 sensitip..kalo salah cakap sikit sure air mata ni gugur...huhu...sori dear hubby...ain sensitif...T_T
  • suka berangan2 dan melancong tu betol gak kot - slalo berangan g melancong ke Egypt..tapi tak tau bila dapat p..pastu baru2 ni ngidam g Bali plak...hadei~
  • manja....hehe..dengan suami je la boleh bermanja2..sumtimes ngan adik2 kakak2 n mak...^_^
  • suka hiasan rumahtangga - mmg dr dulu lagi..suka kemas uma..sejuk mata nengok nye..
  • tapi...saya ni suka ikut perasaan....inilah sikap yang perlu saya ubah dan kawal...
Rahsia Bulan Kelahiran Suami - Ogos


pada pandangan saya, kebanyakan di atas adalah betul sikap yang berkaitan dengan suami...yang paling saya suka ialah,
  • dia seorang yang romantik, pengasih dan penyayang..^_^
  • suka buat lawak..dengaq dia gelak pon boleh buat kita gelak..hihi
  • tegas dan pemimpin - saya suka sikap ni demi kebaikan saya juga
  • tapi, dia seorang yang cemburu...okla kan, mestilah cemburu...lagi2 isteri comei macam saya...kahkahkah (sila gelak kuat2 oke....=P)
----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment