AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

01 March 2011

Domino!!! Here I come! ^_^

As salam...

haa..tengok tajuk pon dah tau kan?ngeeeeeeeeeeeeee ^_^

sejak Domino's Pijja ni dibuka di BBBangi ni, ada macam2 promotion...haish..menggoda betol laa...dulu pergi kat kajang,jauh aih...ni belakang opis saya jer..hehe...Domino ni dah buka lama dah, tapi disebabkan kekangan pitih, saya simpan hasrat sampailah dapat gaji...dan semalam, termakbul hasrat dan kengidaman saya...eh, awat yang pelik sangat bahasa saya ni?janji paham!!!haha

semalam saya pinta hubby balik awal dari ajar ngaji..sebab saya tak makan lagi since berbuka puasa. just minum air Twister Apple dan sebiji roti kacang..tunggu punya tunggu hubby balik masa dah isya'...T_T perut ni dok berlagu riang dah...dengan hujan lagi..wuwuwu *sedih kan?*

so after isya', kami pergi Domino tersebut...wah3, nafsu ni kalo boleh nak suma dalam voucher tu..haha..tamak kan?last2 kami order yang set RM25 (pizza regular delight seafood + Cinnastik + onion ring....pastu add on Lasagna Chicken + air 100Plus)...Actually saya teringin nak makan Lasagna Chicken tu..slalo dengaq ja orang dok sebut2 tapi tak penah tau...*ketinggalan kan?* pape pun Lasagna tu memang marvelous lah!! i loike!! tapi tak boleh makan selalu...muak wey..ngeee

haa..kan semalam saya dan suami berpuasa..tapikan ada satu cerita lucu!hihihii...*jangan marah ye bang sayang*

hubby ni, masa kat sekolah, kawan dia pelawa makan asam..yang hubby ni selambe badak je pi join makan sekaki..pastu dia cakap siap dah naik opis dan turun balik, pi makan lagi, dia masih tak ingat dia puasa..haha...pastu baru dia perasan, terus cakap kat kawan dia, "aku puasa la hari ni!"..haha..lawak kan?yang lucu siap boleh naik opis turun balik pi makan lagi hubby tak perasan..oppsss!!terlebih plak gelakkan abg..soriiiiii..last2 dia pun tak puasa la..sebab puasa sunat jer..^_^

haaa..jom layan pijja yang kami makan semalam! *saja nak bagi teliuq*

----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment