AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

04 March 2011

NCSB, MLO & SusuIbu.Com berkumpul

As salam...

haaa..semalam seronok sangat sebab.....jeng3!!haha **poyo kan?**
**semua warga NCSB, MLO dan SI..tapi ada juga yang tak ada..**

semalam, semua warga NCSB, MLO & SI ada training di MLO Wangsa Maju...speakernya ialah Sheik Yawar Baig, seorang consultant untuk Leadership Development..beliau ialah warga Pakistan...seperti yang saya ketahui, beliau merupakan seorang yang sangat seimbang dari segi duaniwi dan akhirat..selain daripada memberi kaunseling kepada orang ramai, beliau juga akan memberi ceramah kepada para ulama'...

Alhamdulillah, sungguh memberangsangkan ilmu yang beliau sampaikan...beliau juga menyatakan bahawa, jika menjalankan sesuatu bisnes, jangan terlalu fikirkan untung yang tinggi. Dan yang paling penting dalam bisnes ialah Khidmat Pelanggan. kita perlu menjaga pelanggan kita dengan baik agar kita dapat faedah daripadanya..

"Customer is always right"..ini adalah tagline yang selalu kita dengar..tetapi menurut Sheikh, "Customer is not always right, but customer is customer"..yeah, thats right! yerlah, kadang2 bukan salah kita, tak kan kita nak cakap "customer always right" juga kot..wuwuwu...tak adil kan? ^___________^

ok, selepas tamat sesi latihan itu tadi, kami semua berkumpul di Restoran Mohd Chan Abdullah, Wangsa Melawati...haaaaa...best woooooooo! company belanja...ekekekke...menunya..perghhh! terangkat!hahaha...ikan siakap 3 rasa + kailan ikan masin + kangkung belacan + tomyam + telur dadar + ayam black pepper + air epal asam boi....sedap3..terima kasih boss!

di kesempatan itu, pihak pengurusan amek peluang untuk menyampaikan Sijil Peer Counselor kepada semua yang tamatkan training itu dengan jayanyaa...T__T saya tak habes sebab tak pi 1 training (buat on my wed day)...tak pe, nanti saya completekan training ni...

tapikan, walaupun tak complete, saya terkejut sebab dapat markah kedua tertinggi...weeeehaaaaaa..dapatlah hadiah seperti di bawah ini..mekaseh boss...boss cakap saya sediakan soalan, means soalan bocor..tapi saya belajar tau...Alhamdulillah, lepas saya diminta buat berita dalam susuibu.com berkenaan event yang kami anjurkan, kat situlah saya kutip ilmu2 tersebut....^___^

**yang bestnya, masa belum umum sapa dapat hadiah ni, saya ckp ape tau tak? "ishh..cantiklah beg coklat tu..kalau dapat no satu pon nak minta beg tu"haha..sekali memang jadi milik saya daaa....dan tshirt putih tu, memang saya minat sangat..nak beli tapi mahal tak mampu...last2 dapat free..seronot sangat!!**

ok itu saja yang nak cerita..seronok dapat gather camni..next time buat lagi yer boss!!haha

jom layan gambar kami....ngeeeee

**ni antara yang complete training...sob3 T__T boss xmo kasi!kalo nak print sendiri pon bole,sebab saya yang buat sijil ni..haha..tapi saya kan budak baik ^___^**
**ni pemenang tempat ketiga dan pertama untuk markah tertinggi dalam exam..saya no dua..hehe**
----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment