AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

25 March 2011

I am 25 Now!

As salam

hehe...saya dah berumur 25 tahun dah tahun ini...Alhamdulillah...syukur kepada Allah..dan pada umur ini, saya sudah menjadi seorang isteri kepada insan yang saya sayangi, iaitu Encik Mohd Hairil Azlim bin Ramli..haa..penuh gitu ^_^ terasa hidup ini makin indah setelah menjadi seorang isteri..terima kasih Ya Allah kerana memberiku peluang untuk merasai nikmat hidup yg sementara ini..

terima kasih diucapkan kepada Mak & Abah..sebab tanpa depa, siapalah saya..terima kasih sebab menjaga saya selama 24tahun ini..dan sekarang ini tugas itu telah diamanahkan kepada suami saya...terima kasih juga kepada adik-beradikku, kerana membesar bersama2..

terima kasih juga atas ucapan kawan-kawan, saudara mara samada melalui SMS, Call dan juga sahabat di Facebook saya..terima kasih...doa2 kalian amat dihargai...semoga Allah mendengar doa kalian terhadap diri ini....

dan ucapan yang paling banyak saya terima ialah "semoga cepat2 dapat baby"..hihi..amin..amin..semoga doa saya dan doa kalian Allah dengar..

dan yang paling bestnya, suami tersayang buat kejutan semalam..dia datang ke tempat kerja dengan membawa sebiji kek strawberry dan blueberry..terima kasih abang..ayang sayang abang sangat2...









----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment