AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

19 May 2011

Keinginan pulang ke Kampung Halaman


**gambar kat ataih ni xdak kaitan dengan yang hidup mahupun mati..eh3

apa eh saya nak tuleh?erm...hati saya sekarang ni melonjak2 nak balik ke kampung halaman di Kedah nun jauh di sana...lepas kahwin baru sekali saya pulang ke kedah...tu pun masa cuti CNY bulan 2...Ya Allah, betapa rindunya saya pada rumah di sana, mak abah..suasana di sana...rindu sangat

saya dah apply cuti pada 30mei - 3 jun...saya mahu bercuti sepuas2nya...memandangkan suami akan bercuti sempena cuti sekolah, inilah peluang kami untuk menziarahi saudara mara yang belum pun berkesempatan untuk ziarah...nenek di Kroh sudah merajuk kerana kami tidak pergi ziarah dia lagi...

ketahuilah semua, kami berdua tidak berkesempatan dan tidak mempunyai cuti untuk menziarahi kalian semua..InsyaAllah, kalau cuti saya diluluskan, saya akan pergi ziarahi kalian semua...yer, semua nak lihat suami saya...maafkan saya na tok, mak lang, mak su...tak sengaja..nanti saya bawak pi eh...

dan cuti yang panjang tu juga saya ambil untuk pergi honeymoon buat pertama kalinya...hehehe...lepas 6 bulan kahwin baru gi honeymoon...ai rasa ai ni macam pengantin baru plak..haha...macam nak pakai baju pengantin balik je..haha..meroyan!!!

p/s:harap2 boss bagi cuti....sob..sob...ni nak kena pujuk raju serta puji2 lebih ni...hihihii
----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment