AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

16 May 2011

Mee Udang Special BNO


haa....ujung minggu baru ni saya balik ke kampung di Sg Air Tawar, Sabak Bernam...hantar MIL dan FIL yang dah 2 minggu tinggal di rumah kami di Bangi...depa dah rindu kat kampung haa...kami gerak dari Bangi pukul 3pm hari Sabtu (sebab suami ada sekolah ganti)...terus ke rumah Pak Njang saya di bukit beruntung...kat situ dah makan laksa..yum3...pastu terus gerak balik ke sabak..

masa smpai di Sg Besar, singgah kat rumah sepupu FIL, ada kenduri..saya makan banyak sangat..pastu pergi lagi sebuah rumah, saya just ratah lauk jer..rasa pening kepala dan nak terkeluar semua yg saya makan...huhu..smpai rumah dalam pukul 10pm..

esoknya, saya temankan suami ke Sg Besar...pergi Maybank..pastu ke kedai untuk beli hadiah untuk Hari Guru...pastu terus balik..dengan perut lapar abang tak mau bawa pergi makan, saya merajuk (hehe..saja je sebab nak dating dgn dia..haha)..saya jawab acuh tak acuh je...abang nak balik cepat katanya nak tengok Dragon Ball..lg la saya merajuk! (cian abang)

pastu masa nak sampai simpang ke rumah dia, abang belok masuk ke Pantai BNO (Bagan Nakhoda Omar)..saya diam je lagi...pastu dia bawak sampai pantai, dia cakap "jom dating kat sini"...hihi..seronok je dengaq..terus tetiba saya jadi ramah secara otomatik...teruk kan saya?hihihi...tengok air laut tengah surut..nak g kutip remis, saya plak pakai skirt...panas lak tu..last2 kami makan kat Mee udang Special BNO..

masa tu tak rmai...ye la baru pukul 10am...cuba ada beberapa org je dok kutip remis kat pantai tu...saya mmg suka makan Mee Udang kat situ...sedap sangat...ingatkan belum ada lagi Mee Udang tu pg ni, tapi dah ada..apalagi order la..Mee Udang + Laici Kang Kang...opss Laici Kang..hehe...sedap...pastu masa makan saya cakap ape tau kat suami "Abang ni, tak romantik langsung.." tercengang dia...ye r, dok baca paper ja..saya plak dok melahap mee tu mcm org kebuluran..hihi...dia tutup paper dan terus layan saya makan..ngade2 kan..

ni lah mee udang nye..sedap kan?tengok pon terliur...hehe

dah kenyang, kami pun nak gerak balik..sejam dok lepak situ..makin ramai orang mai..lg2 budak2 politeknik...hehe..masa nak naik keta, saya peluk tangan suami sambil dia cakap "macam orang berkapel plak kita ni..haha"..hadei~ kita dah kawen la bang...
----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment