AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

16 May 2011

Selamat Hari Guru


haaa...sempena Hari Guru yang disambut pada 16 Mei setiap tahun, saya nak ambil peluang untuk mengucapkan Selamat Hari Guru terutama sekali buat insan tersayang, suamiku Ustaz Haril Azlim..Selamat Hari Guru abang...didiklah anak2 mu agar menjadi insan yang berguna..semoga abang menjadi guru yang cemerlang....

kesempatan ini juga diambil untuk mengucapkan Selamat Hari Guru kepada kakak-kakakku Kak Yah, Kak Zira, Kak Jijah, dan Kak Azi..serta abang iparku Abg Medan dan Abg Adib..dan tak lupa juga buat cikgu2 yang pernag mendidik saya sedari kecil lagi iaitu Mak & Abah tersayang, ustazah kat Pasti Islam, Baling, cikgu2 kat SKTunku Putera, Baling, Cikgu Zaleha, Cikgu Zainon, Cikgu Salbiah, Ustazah Mariam, Teacher Sakinah Bee, dan semua cikgu2 yang ajar saya dari tahun 1993-1998, cikgu di SMKBaling, 1999-2003, lecturer kat UNITEN 2004-2009..terima kasih atas jasa kalian mendidik saya menjadi insan berguna...

dan kesempatan ini juga diambil untuk mengucapkan Selamat Hari Lahir buat sahabatku, Azua yg jauh di mata...semoga Allah merahmati hidupmu dan cepat2 bertemu jodoh yer...hehehe..

owh, saya dah lama tak hapdet ini blog...nanti saya hapdet lagi yer...dan malam ni saya dan suami ada jemputan makan malam di Restoran Sup Keting kat Sek 7...haha...ajakan drpd kawan incik suami yang ingin belanja kami berdua...Alhamdulillah..rezeki jangan ditolak..walaupun dalam hati ni "malu-malu miaw miaw"...haha..beliau adalah teman suami saya masa di Mesir..akan membawa isteri dan anak beliau bersama...

='( saya sedih tengok baby / ibu mengndung...Ya Allah murahkan rezeki kami...Amin..........
----------------------
Hugs,

No comments:

Post a Comment