AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

14 February 2012

dekorasi rumah

Bismillah...

haritu saya pi scan baby...dah tau gender, tp rasia aaa..hik3 jeng jeng jeng

sebenarnya saya nak bercerita pasal last weekend...hari Jumaat malam saya dh setuju untuk buat apam dot2 untuk playgroup di office saya ni...saya jual RM0.80 untuk 2 biji..leceh sebenarnya nak buat, tapi berbaloi laa..saya buat untuk 23 orang anak-anak..Alhamdulillah, rejeki...

Sabtu tu saya masuk office sekejap..tapi pagi tu sempat lagi saya buat cupcake kukus...ok juga..boleh buat untuk next playgroup..hehe...balik rumah pukul 1.30, solat2 terus layan Kuch Kuch Hota Hai pukul 2 tu...hehe..tunggu abang balik, lambat sunggoh...lapaq gila sebab dia bawa balik nasi lebihan program merentas desa tu..pastu saya memang nekad nak ubah perabot rumah dan kemas semuanya...

malam tu lepas isya', saya start dengan bilik barang dapur...selesa & luas sikit ruangnya..pastu gerak ke dapur, tak banyak kena kemas sebab dah kemas sebelum2 ni...hehehe..then gerak ke bilik solat/bilik tamu. kemas bantal2 dan ubah barang2, dah nampak selesa...dah siap tu gerak ke bilik utama...just kemas baju jer..haha..xleh nak ubah pape sbb ruang sempit dah...haha..

abang dah sedap tidoq dah..dia tlg awal2 tu je masa kemas bilik barang dapur tu..sbb kena angkat kabinet bagai...lepas tu, saya ubah kedudukan meja makan, luas jadinya ruang...then lipat baju yang bertimbun tu smbil tengok tv...pastu kol 2.30am, pi mandi...aahhh leganya...pukul 3am baru dpt tidoq..

esoknya bangun, hanya Allah yg tau sakit satu badan ni..kah3..*dah tau mengandung, nak jugak buat..hihihi* malas nak tangguh2..saya ni cepat bosan dengan satu2 dekorasi...dh setahun duduk rumah sewa ni, lebih 5x rasanya pindah2 perabut sana sini..hahaha...lepas subuh pg Ahad tu, sy tidoq semula...mengantuk teramat..bangun pukul 10.30am tuu..dasyatt!! teruskan dengan kemas ruang tamu...sapu habuk kat kabinet tv, basuh sarung sofa, jemur kusyen sofa, carpet..haaa..best sikit..

tengahari tu, memasak pula..buat masak lemak cabai melaka rebung dengan ayam masak kicap..seronok tengok abang makan..berselera sunggoh..yelah dah 1minggu saya tak masak untuknya...rindu gamaknya dengan air tangan isteri kesayangan dia ni..hihihi..maafla abang, ayang kadang2 takdak mood nak masak..terasa penat jaa..huhu..ayng cuba yer bang? ^_^

Ahad malam tu, saya tidoq lambat lagi..sebab petang tu saya tidoq lagi..penat masih terasa...huhu...pukul 11.30pm saya layan cerita Titanic..ini adalah pertama kali saya layan cerita ni sampai habis...cerita yang paling hangat diperkatakan oleh kawan2 semasa saya di bangku sekolah, darjah 6...lapok dah cerita ni..hihihi...best juga cerita ni...hehe...pukul 3am baru masuk tidoq...haila mata ni buat hal xmo tdoq awal..

esoknya pi keja, kepala sakit sangat..sekian..
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment