AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

27 February 2012

Monthly Checkup... 6 months

Bismillah...

pada hari Khamis lepas (23/2/2012), lagi sekali mengunjungi Klinik Kesihatan Bangi...apalagi, untuk check up la baby ni..hik3...

ok kali ni abang teman lagi...yeay! kesian dia sampai tersengguk2 kat klinik tu...huhu..saya dh ckp xpyh teman tapi abang nak jugak! TQ hubby...love you more!haha...(ekceli eppi sebab sy tak bosan sorang2 kat situ)

berat saya 61.3kg sahaja..sekian! naik 0.8kg drpd last checkup...huhu..BP ok cuma masalah skrg ni HB saya pulak rendah..last month ok je 11.2, kali ni 10.2 (dah kena pen kaler merah)..sob2..saya dh agak sebab hari isnin&selasa saya puasa, lepas tu terus tak stabil keadaan..pening2 pala ja slalu, rs nak pitam pon ada...

so saya perlu mkn semula iron tablet tersebut...nak beli kurma tak beli2 lg...Ya Allah, selamatkan kandunganku...mungkin juga saya ni cepat emosi...sejak ngndung ni, suka nanges walaupun takdak pape..haish..tu yg sakit kepala..pastu mkn pon tak ikut diet yg seimbang..."ummi ni teruk ler...huhhu..cian baby lam perot tu ha"..T_T maafkan ummi ye sayang, kamu baik2 aja kan dlm ni? dok tendang2 ja tak henti...geli ummi...hihihi

pastu saya kena cucuk Hepatitis...adus..sakit wooo!!lenguh sebelah tangan, siap bengkak lak tu...mlm nk tdoq tak senang sbb lenguh2...nanti kena cucuk lagi sekali...phewww~ cobaan

okla, untuk next month kena melawat KK dua kali..syabas!!hahaha

16/3/2012 --> doc nak scan baby sebab dah genap 7months
22/3/2012 --> monthly checkup
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment