AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

27 February 2012

Kepenatan yang sangat melampau...T__T

Bismillah...

hari Jumaat lepas, saya dijadualkan untuk menjaga booth di Motherhood Expo kat KLCC..dari jam 9.00am - 9.00pm...dasyatnyaaaaaaaaa...saya perlu berdiri dan dpt duduk kejap2 aja...bayangkan ibu mengandung 6bulan berdiri lama2..huhu..sedihnyaa tau...memang la ada rehat untuk pi makan n solat, tapi....ermmm ntahlaa...

jumpa kawan sekolah, Fudhla, dia pon mengandung dah 2 bulan..dia terkejut saya kena jaga satu hari di situ...hanya Allah yang tau apa yg saya rasa...org yg tak mengandung pun sakit2 kaki inikan pula ibu mengandung yang tidak kuat kudratnyaa...bukan nak cakap saya lemah, tapi saya memang tak larat...hanya suami tempat saya mengadu...

malam tu balik perlu menapak ke LRT..saya tak mahu susahkan suami sebab jalan pasti jem untuk datang ke KL...nasib saya baik sebab saya balik dengan bos..jadi kami naik LRT hanya smpai ke KL Sentral dan suaminya datang jemput di sini...syukur..

sampai rumah dah 11malam..saya memang penat yang teramat sangat...esoknya, satu badan sakit dan saya ambil peluang ni untuk merehatkan diri sepenuhnya...sampai nanges2 sebab saya rasa terlalu penat!!

Ahad pula, saya perlu buka booth di Masjid Hasanah..nasib baik abang ada untuk tolong angkat barang masa pergi, dan waktu balik, saya perlu angkat seorang diri sebab abang balik Sabak, ambil mak untuk follow up di HUKM...uwaaaa T_T tak patut macam ni...saya penat!!

sampai lani saya masih penat!!!sekian.....T__T

psttt: penat2 pon dapat gak rembat set romper + stokin...hahaha..comei..tu la baju pertama yg dibeli...hihihi
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment