AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

01 July 2014

Kelas FB Ads


Alhamdulillah...

Sabtu lepas dapat jugak join kelas FB Ads by Sifu Eiman. Walaupun sampai lambat sebab sesat, tapi saya masih tidak ketinggalan. Mujur baru intro bersama para peserta.

Cayalah, saya duduk di depan sekali depan Sifu. Hihi...sebab takdak tempat dah di belakang. Dah penuh. Seronok belajar cara nak pasarkan biz di FB. Saya masih belum cuba lagi. Duit dalam akaun dah ada, jadi saya bole cuba untuk sehari. Mungkin dengan izin Allah, ada rezeki saya kali ini. Aminnn...

Dan tak sangka jumpa kawan sekolah rendah. Hihi...saya cam muka dia tapi tak ingat nama dia. Mira...lain kelas tapi sekolah dulu cuma ada 3 kelas je. So, rata rata kenal je semua muka ni. Hihi...

Anak anak tinggal dengan babah. Alhamdulillah depa okay. Lagi lagi si Madihah. Sebenarnya adik okay ja bila ummi takdak depan mata dia. Hihi...

Kelas best, Sifu yang sangat comel. ^_^¦¦¦


Ni lah kawan sekolah saya tu...hihihi

AinShaari || 019.289.9202 || Rania Bangi
COD B.B.Bangi, Kajang, Serdang, Putrajaya
POS ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment