AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

16 January 2012

Al-Fatihah

Bismillah....

-arwah Nur Khairunnisa Mohd Yusoff-

Pagi ini dapat berita sedih...yang membuatkan saya sedih adalah sebab saya tak tahu sahabat saya ini telah menderita sakit ini sudah lama dah..setelah dikaji dalam bulan 6, 2010...terkilan sebab saya langsung tak tahu....

Alfatihah buat Along...tiba2 teringat last jumpa dia, dia mai rumah saya di Merbok..kebetulan masa tu dia sama-sama praktikal dengan adik saya di TM Sg Petani...kami makan bersama-sama di rumah saya...tapi tak sangka pula itu adalah pertemuan terakhir kami...

saya masih terkedu dan terkejut dengan berita ini..Along meninggal pada hari Sabtu yang lalu, 14 Januari 2012...Apa yang boleh saya lakukan adalah sedekahkah Alfatihah, semoga rohnya tenang di sana..dan diletakkan bersama orang beriman...amin...amin...

::tetibasedihdenganrindupadaarwah::
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment