AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

06 January 2012

Baby mula nak bergerak -- 17weeks

Bismillah....

sejak usia kandungan saya genap 17w, perut saya ni asyik2 mengeras je..macam ada orang tolak dari dalam..sampai rasa nak terkuc**...ahakss..

adakah ia tandanya baby dah mula nak bergerak dalam rahim saya? saya memula tu agak cuak la jugak (sebab 1st time kan)..bukan apa, terkejut berok la jugak..haha...ingatkan sakit perut tapi bukan..

bila rasa mengeras camtu, saya akan pegang perut (memang rasa keras di kawasan tu), then saya akan usap2 perut saya tu sambil bercakap2 dengan baby..."anak ummi dah besar yer? dah nak gerak yer?nak main2 dengan ummi eh..." bahagia rasanya...lepas beberapa saat, ok balik...

sampai ke hari ni, dah nak masuk 18w, kejap2 akan rasa...Syukur Ya Allah...

Ya Allah
berikanlah kesihatan yang baik kepada kandunganku
jadikanlah ia anak yang soleh/solehah...
amin...

*tak sabaq nak pi scan bila 5mo nanti...apa yer jantina bayiku? tak kisah janji dia selamat....^_^
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment