AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

10 January 2012

Puasa...

Bismillah...

semalam saya nekad untuk mula puasa ganti...yer la puasa ganti yang lepas ada 9 hari + puasa nazar 7 hari...total 16 hari...ALhamdulillah, semalam selamat puasa 1 hari..syukur Alhamdulillah kerana Allah memberi kekuatan pada saya...

dan hari ini saya tidak berpuasa...niat di hati nak terus puasa tapi macam tak berdaya...takpelah, saya akan istiqamah untuk puasa 2hari seminggu...InsyaAllah, dalam 8minggu, complete lah hutang puasa saya dengan Allah...amin....

semalam, abang masakkan gulai ikan...berselera saya makan...mekaseh abang...sedap sangat! tak tipu! makan nasi habis licin...jadinya saya nak mula boleh makan pelbagai masakan...Alhamdulillah....lepas solat Maghrib, mengaji Quran dan saya cuba baring kejap..sebab kepala saya sakit sangat2...last2 tertidur sampai abang balik drpd ajar mengaji...

dan sampai sekarang, kepala ini masih berdenyut2...sebab tu ambil keputusan takmau ambil risiko dengan puasa lagi hari ini...khamis ni cuba puasa semulaa

Ya Allah, berikanlah aku kekuatan....amin
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment