AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

13 January 2012

Tindak balas...

Bismillah...


Alhamdulillah...kalau ikutkan kandungan 18weeks, bayi dah cukup sifatnya...
Ya Allah, sempurnakanlah zuriat kami...amin..amin...
dan InsyaAllah Ahad ni cukup 19weeks...

semalam, saya cuba berpuasa lagi..Alhamdulillah, sempurna lagi satu hari...tetapi seperti hari Isnin yang lalu, saya sakit kepala teramat...dalam pukul 4ptg, migrain menyerang ditambah pula dengan sakit perut...abang suruh je buka tetapi saya berdoa pada Allah semoga diberi kekuatan dan kandungan saya tak ada masalah...tinggal beberapa jam saja lagi...dalam hati saya berkata "InsyaAllah anak ummi ok, ummi bukan buat benda jahat pun, ummi berpuasa, wajib bagi ummi..hutang dengan Allah kan?"..dan Alhamdulillah dpt bertahan....

lepas berbuka, kepala makin teruk berdenyut..duduk kejap berehat sambil tengok astri Oasis, dengar bacaan Yaasin oleh Ustaz Dzulkarnain sambil ikut membacanya sekali...sejuk hati dgr sbb saya suka suara Ustaz ni..lantang dan jelas..sambil2 tu usap2 perut, semoga anak ummi yang bakal lahir ni suka mengaji dan pandai mengaji Quran...dah habis bacaan Yaasin, terus mandi dan solat Maghrib...ikutkan hati dan sakit ni nak je berbaring, tapi saya dah nekad nak mengaji...Alhamdulillah dapat juga habiskan 5 mukasurat dan terus dengar azan isyak...

seusai solat Isyak, berbaring depan TV sambil tunggu abang balik dari ajar mengaji, saya terlelap...sedar masa abang kejutkan...abang tolong picitkan kepala, badan pula terasa demam...terima kasih abang...^_^ ... pastu abang bercakap dengan baby kat perut ni "anak abi sihat tak?jangan nakal2 yer, ummi tak sihat ni...ummi puasa tadi, sian ummi..." lepas je habis abang cakap, terus perut ni mengeras...kami sama-sama tersenyum..."eh, anak kita respon la...pandai dia..."

senyum kegembiraan...Terima Kasih Allah atas nikmat yang diberi....
:::senyumtakperlukataapaapa:::
----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment