AWRA Foundation BEBAS SILIKON

AWRA Foundation BEBAS SILIKON

Pertanyaan/Tempahan

AinShaari 019 289 9202

04 January 2012

New Year 2012 -- Teluk Batik

Bismillah...

minggu lepas saya pulang ke kampung suami di Sabak Bernam...kami gerak dari rumah pada hari Ahad...agak lewat jugak la sebab pagi hari tu kepala saya sakit sangat2..bangun pun dah pukul 11 pagi...masak n makan dulu, baru gerak balik...

sampai di Sg Besar dalam pukul 6 petang...abang ajak pergi ke Pantai Haji Dorani..saya on aja, lagipun tak pernah sampai ke sana...ini kes mau memujuk skali ler..hihihi.. ::saya kuat merajuk sejak mengandung ni..pantang salah sikit...:: sampai di sana, kami ke Restoran D'Muara...just order nasi goreng cendawan, kami kongsi2...mesra kan?hahaha

sebenarnya saya tak sabar nak balik, sebab bau air laut kat jeti tu sangat busuk! huk3...hidung ni tak tahan bau nyaa...lepas makan terus balik, sbb tak tahan bau busuk..balik tu singgah di Pekan Sg Besar..abang belikan baju mengandung..sehelai aja...purple gitu..tapi tak pakai lagi, tunggu perut besar baru pakai..hihihi..terus balik rumah, penat..tidur...

esoknya, abang ajak pergi Teluk Intan...nak bawa saya naik Menara Condong ::sekali je saya tgk menara tu:: tapi mak tak mau pergi..tanpa plan, mak ajak pegi Teluk Batik...semua terus bersiap pergi..bawa bekal nasi lemak...sampai Teluk Batik dalam pukul 11am...ramai juga orang..teringin nak mandi tapi tak sanggup la jadi hitam..hahaha..lama kami duduk2 di situ sampai tertidur...nyaman je rasa..mcam tak mau balik...

saya dan abang ambil peluang jalan2 berdua...romantika de amour...haha..jalan2 pegang tangan, bergurau senda..auuww..terasa macam kapel plak...bergambar-gambar...pastu penat jalan, pi balik kat mak and bapak...lepas dah makan, kami gerak balik...sebelum tu beli dudlu jajan dan t-shirt...hehe..::menghabehkan duet aja beli baju::

balik tu pergi Teluk Intan..dapat tengok lagi menara, tapi tak dapat naik...menara tutup...jalan2 billion, pastu gerak balik...balik singgah billion Sabak Bernam pulak, si anip nak cari peralatan sekolah...huhu

sampai rumah masing2 penat, mak masak sup ketam...banyak saya makan...tak masak pon sbb penat sangat...

sekarang cepat penat kalau duduk lama2 dalam kereta...fullstop! jom layan gambar...



----------------------
Salam Sayang,

No comments:

Post a Comment